Przygotowaliśmy kilka pytań, aby ułatwić Ci kolejne etapy procedury reklamacji. Odpowiedz na nie klikając tak lub nie. Na końcu otrzymasz indywidualne wskazówki dotyczące dalszego postępowania.
UWAGA
Wszystkie reklamacje i zgłoszenia naprawy MUSZĄ być zarejestrowane w naszym systemie.
Jeżeli Twoja reklamacja nie została zarejestrowana w naszym systemie, lecz mimo tego odeślesz produkt bez rejestracji i wypełniania formularza, nie będziemy mogli odebrać Twojej przesyłki. Twoja przesyłka wróci do nadawcy i całą procedurę trzeba będzie powtórzyć.
Podążając za innowacyjnymi rozwiązaniami zdecydowaliśmy się na usprawnienie obsługi klienta poprzez wydłużenie godzin obsługi pod adresem poczty elektronicznej i na portalach społecznościowych. Wierzymy, że poniższe pytania pomogą Ci znaleźć odpowiedź, której szukasz bez konieczności kontaktu telefonicznego i w efekcie zaoszczędzić czas.
Nie oferujemy płatności przelewem na rachunek. Jeżeli chcesz zapłacić z góry, skorzystaj z jednej z dostępnych opcji - płatność kartą, płatność, za pośrednictwem PayPal lub ApplePay.
Prosimy o ponowne zamówienie produktu. Zmień metodę płatności na PAYPAL, płatność przy odbiorze lub wypróbuj GoPay, ewentualnie użyj innej karty płatniczej. Bezpośrednio po zakończeniu transakcji GoPay informuje o tym, czy płatność została zrealizowana.
Jeśli płatność nie przeszła, na ekranie wyświetli się przycisk umożliwiający ponowienie płatności. Jednocześnie otrzymasz e-mailem link, który umożliwia ponowienie płatności, ewentualnie użyj innej karty płatniczej.
Musisz ponownie złożyć zamówienie i wybrać opcję płatność przy odbiorze. Zamówienie, które nie zostało opłacone zostanie anulowane.
Wszystkie produkty, które są dostępne w magazynie znajdują się w ofercie naszego sklepu internetowego: https://www.petratoth.pl/e-shop. Wszystkie produkty, które zamierzamy ponownie wprowadzić do oferty można znaleźć w sklepie internetowym i mają one status „przedsprzedaż”. To znaczy, że są one w trakcie produkcji, a przybliżony czas realizacji zamówienia podano w opisie produktu. Produkty w przedsprzedaży można kupić zanim trafią do magazynu, dzięki czemu ma się pewność ich otrzymania. Produkty dostępne w przedsprzedaży można opłacić wyłącznie przez Trustcard, tzn. kartą kredytową lub płatniczą, ewentualnie przez PAYPAL.
Jeśli produkt nie jest dostępny w sprzedaży lub w przedsprzedaży w naszym sklepie internetowym, oznacza to, że nie będzie już dostępny.
Na to pytanie nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi. Prawdopodobnie nie będą dostępne w przyszłości, dlatego warto robić zakupy wtedy, gdy produkt jest dostępny i nie czekać aż się wyprzeda.
Jeśli nie możesz dodać produktu do koszyka, to znaczy, że w międzyczasie się wyprzedał i nie można go zamówić, ponieważ obecnie nie zamierzamy ponownie wprowadzać go do oferty. Śledź nasz sklep internetowy. Jeśli produkt ma status „wyprzedany”, możesz podać swój e-mail i poinformujemy Cię o jego ponownej dostępności. Nie potrafimy w tej chwili powiedzieć, czy i kiedy produkt będzie ponownie dostępny. Mamy nadzieję, że wybierzesz coś innego z naszej oferty. W końcu wszystko, co mamy jest piękne, prawda?
Jeśli nie możesz zamówić produktu z koszyka, to znaczy, że w międzyczasie się wyprzedał i nie można go zamówić, ponieważ obecnie nie zamierzamy ponownie wprowadzać go do oferty. Usuń produkt z koszyka, aby móc zamówić pozostałe produkty. Śledź nasz sklep internetowy. Jeśli produkt ma status „wyprzedany”, możesz podać swój e-mail i poinformujemy Cię o jego ponownej dostępności. Nie potrafimy w tej chwili powiedzieć, czy i kiedy produkt będzie ponownie dostępny. Mamy nadzieję, że wybierzesz coś innego z naszej oferty. W końcu wszystko, co mamy jest piękne, prawda?
Czasami zdarza się, że do magazynu trafia niewielka liczba produktów, np. jedna lub dwie sztuki. Może się zatem zdarzyć, że produkt natychmiast się wyprzeda, bo ktoś inny jest szybszy. Możesz jeszcze raz podać swój e-mail. Jeśli produkt ponownie trafi do magazynu, otrzymasz wiadomość o jego dostępności.
Niestety, innej kolorystyki niż dostępna w ofercie nie produkujemy i nie mamy w planie. Wszystkie dostępne opcje znajdują się w naszym sklepie internetowym.
Niestety, ze względów czasowych nie wykonujemy biżuterii na indywidualne zamówienie. Koncentrujemy się tworzeniu nowych kolekcji.
Wszystkie kolekcje limitowane są produkowane w ograniczonej liczbie egzemplarzy. Po wyprzedaniu nie są już produkowane.
Po prawej stronie każdego produktu znajdują się informacje o produkcie, a klikając w „Dostępność w sklepie stacjonarnym” możesz sprawdzić, czy dany produkt jest aktualnie dostępny w którymś ze sklepów. Jeżeli wyświetla się status „Dostępny”, możesz go znaleźć w sklepie. Jeśli nie jest dostępny, to znaczy, że się wyprzedał i trzeba poczekać na nową dostawę. Tylko produkty mające status „Dostępne w przedsprzedaży” są aktualnie w trakcie produkcji.
Oczywiście, realizujemy dostawy do wszystkich krajów, koszt dostawy można sprawdzić na petratoth.pl/dostawa.
Towar wysyłamy w dniu następującym po złożeniu zamówienia. Przesyłka zostanie doręczona w ciągu 1-2 dni od nadania. To znaczy w ciągu 2-3 dni od daty złożenia zamówienia. Przykład: jeśli zamówienie zostanie złożone 23.03. o godz. 16:02, to zostanie wysłane 24.03., a otrzymasz je 25.03. lub 26.03.
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówień dokonywanych przez sklep internetowy. Zachęcamy do odwiedzenia naszych oficjalnych sklepów w centrum handlowym EUROVEA w BRATYSŁAWIE lub w centrum handlowym OPTIMA w KOSZYCACH na Słowacji.
Zachęcamy do śledzenia przesyłki. Jeżeli wyświetla się informacja, że paczka nie została przekazana kurierowi, oznacza to, że albo jest u nas i czeka na kuriera, albo trafiła już do kuriera, który jeszcze nie dostarczył jej do sortowni. Paczkę otrzymasz w ciągu dwóch dni roboczych.
W zakładce Dostawa podajemy przybliżony czas dostawy towaru. Przesyłka do Ameryki trwa zwykle 3-4 tygodnie.
Wybór BŁYSKOTKI w worku jest losowy, produkty są pomieszane i wybieramy je całkowicie przypadkowo. Nie mamy zatem wpływu na to, jakie BŁYSKOTKI otrzymasz.
Nasza biżuteria, choć jest antyalergiczna, nie powinna być noszona przez małe dzieci. Nie dotyczy to biżuterii przeznaczonej dla tej kategorii wiekowej.
Zapięcia w kolczykach to standardowe sztyfty z tzw. barankiem. Nie oferujemy klipsów. Jeśli w przyszłości zdecydujemy się na poszerzenie oferty, taka będzie informacja umieszczona w nazwie produktu.
Wszystkie nasze produkty są wykonane z pozłacanego lub rodowanego mosiądzu. Sztyfty są wykonane ze stali chirurgicznej. Biżuteria jest zdobiona czeskim kryształem, ręcznie malowana emalią jubilerską i uzupełniona innymi naturalnymi materiałami. Szczegółowe informacje znajdują się w opisach produktów w sklepie internetowym.
Nasza biżuteria nie zawiera NIKLU.
Odradzamy noszenie naszej biżuterii na co dzień. Należy unikać kontaktu biżuterii z wodą, potem, perfumami i chemikaliami. Mogłoby to uszkodzić powłokę galwaniczną.p>
Biżuterii nie można przerabiać. Możliwe jest jedynie skrócenie łańcuszka. W takim wypadku należy przesłać łańcuszek na nasz adres z dokładnym opisem i informacją, o ile milimetrów chcesz go skrócić.
Tak, w cenie jest pudełeczko lub opakowanie.
Prosimy o niedokonywanie samodzielnych napraw. Nieodpowiedni klej może uszkodzić biżuterię, a niefachowa naprawa skutkuje utratą gwarancji. Biżuterię można reklamować w miejscu zakupu. W naszych sklepach stacjonarnych, u naszych partnerów lub przez sklep internetowy. Jeśli gwarancja się skończyła, przejdź do zakładki PYTANIA i odpowiedz TAK lub NIE, aby dowiedzieć się więcej.
Niestety, kasetki na biżuterię nie są dostępne w innych kolorach niż te, które są w ofercie.
Przykro nam z powodu zguby. Aktualnie nie mamy tych kolczyków w sprzedaży i niestety nie jesteśmy w stanie sprzedawać pojedynczych elementów. Zostałoby nam samo kółko i niekompletna para kolczyków. W procesie produkcji nie zostają nam żadne elementy, wszystko jest dokładnie wyliczone.
Tak, z okazji urodzin otrzymasz wiadomość e-mailową z informacją, że jeśli złożysz zamówienie, otrzymasz od nas dodatkowo prezent.
Przykro nam, ale biżuterię można zwrócić tylko w ustawowym terminie przewidzianym na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym, który wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki lub przy trzeciej reklamacji tej samej wady. Jeśli biżuteria jest uszkodzona, przejdź do zakładki PYTANIA i odpowiedz TAK lub NIE w części „Najczęściej zadawane pytania”. Jeżeli uznamy reklamację, a biżuterię można naprawić, zostanie naprawiona. Jeżeli biżuterii nie można naprawić, otrzymasz nowy produkt lub zwrot pieniędzy.
Kolekcji Sarra i innych starszych kolekcji już nie produkujemy. Wszystkie dostępne produkty znajdują się w naszym sklepie internetowym.
Jeśli mamy odpowiednie materiały, biżuterię/produkt można naprawić. Przejdź do zakładki PYTANIA i odpowiedz TAK lub NIE, aby dowiedzieć się więcej. Po zatwierdzeniu kosztu naprawy możemy naprawić biżuterię/produkt.
Jeżeli przy produkcie jest opis „kolczyki”, oznacza to cenę za parę. Jeżeli przy produkcie jest opis „kolczyk”, cena dotyczy jednej sztuki.
Niestety, nie wypożyczamy naszej biżuterii ani stworzonych przez nas produktów.
Przejdź do zakładki PYTANIA i odpowiedz TAK lub NIE, aby dowiedzieć się więcej.
Niestety, nie ma takiej możliwości. Kolczyki są produkowane w parach, więc gdybyśmy sprzedali jedną sztukę, druga całe wieki czekałaby na swojego nabywcę. Możesz kupić nową parę kolczyków. W ten sposób będziesz mieć jeden zapasowy kolczyk na wypadek, gdyby znów jeden się zgubił.
Nie, bonów podarunkowych i innych kuponów zniżkowych nie można łączyć. Na jedno zamówienie można wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy.
Bony podarunkowe przesyłamy drogą elektroniczną zaraz po dokonaniu płatności. Również w sytuacji, gdy zaznaczysz, że chcesz otrzymać wydrukowany bon podarunkowy. Dlatego przy zakupie bonu podarunkowego nie ma opcji płatności przy odbiorze.
Bon podarunkowy jest ważny przez 6 miesięcy, data ważności jest podana na bonie.
Bon podarunkowy automatycznie jest wysyłany drogą elektroniczną, ale możemy go wysłać także drogą tradycyjną. Wystarczy zaznaczyć w formularzu zamówienia pozycję „Wyślij wydrukowany bon kurierem”, aby otrzymać bon podarunkowy w formie fizycznej.
Tak, doślemy bon, prosimy w tym celu o kontakt e-mailowy.
Niestety, nasz system przyjmuje kod jednorazowo, nie ma możliwości podziału kwoty bonu.
1. sprawdź, czy podany przez Ciebie e-mail jest prawidłowy – zwróć uwagę na wielkie i małe litery, cyfry i kropki. Upewnij się kilkakrotnie.
2. sprawdź, czy podane przez Ciebie hasło jest prawidłowe – zwróć uwagę na wielkie i małe litery, cyfry i kropki. Upewnij się kilkakrotnie.
3. jeśli podany e-mail jest prawidłowy, ale zapomniałaś hasła, kliknij w link przypomnij hasło. W wiadomości elektronicznej otrzymasz link do zmiany hasła, które później warto zapamiętać.
Jeśli nadal nie udaje Ci się zalogować, być może podczas pierwszej rejestracji na naszej stronie nie dokończono aktywacji konta. Przejdź do swojej poczty elektronicznej, sprawdź wszystkie foldery, w tym spam, reklamy itp. Odszukaj naszą wiadomość z linkiem do aktywacji. Kliknij w link do aktywacji..
Jeśli nadal nie możesz się zalogować, spróbuj się ponownie zarejestrować, podając nowy adres e-mail i nie zapomnij o aktywacji konta.
Przy rejestracji zaznacz pole „chcę się zapisać do newslettera”. Dzięki temu przy zamówieniu powyżej 310 PLN masz bezpłatną przesyłkę.
Możliwe, że zrezygnowałaś z subskrypcji newslettera, dlatego nie przysługuje Ci bezpłatna przesyłka przy zamówieniu powyżej 310 PLN. Aby ponownie zapisać się do newslettera, przejdź tutaj.
Nasz innowacyjny system umożliwia modyfikację zamówienia do czasu wysyłki. Możesz dodawać i usuwać produkty. Wystarczy zalogować się na swoje konto w naszym serwisie. Dotyczy to tylko zamówień płatnych przy odbiorze. Zamówienia, które zostały już opłacone nie mogą być modyfikowane. W takim wypadku konieczne jest złożenie dodatkowego zamówienia. Postaramy się połączyć oba zamówienia i wysłać towar w jednej przesyłce.
Nasz innowacyjny system umożliwia modyfikację zamówienia do czasu wysyłki. Możesz dodawać i usuwać produkty. Wystarczy zalogować się na swoje konto w naszym serwisie. Dotyczy to tylko zamówień płatnych przy odbiorze. Zamówienia, które zostały już opłacone nie mogą być modyfikowane. Dlatego prosimy o odbiór przesyłki i zwrot towaru na nasz adres. Zaloguj się na swoje konto i wypełnij formularz zwrotu towaru.
Przy każdym produkcie w naszym sklepie internetowym znajduje się informacja o dostępności w sklepie stacjonarnym. Jeśli produkt jest dostępny, wyświetla się informacja „dostępny w naszym sklepie w centrum handlowym EUROVEA w Bratysławie lub Optima w Koszycach”. Jeśli nie ma takiej informacji, produkt jest dostępny tylko w naszym sklepie internetowym.
Jeśli chcesz otrzymać dedykację od Petry, w komentarzu do zamówienia napisz tekst dedykacji, a my dołączymy dedykację do zamówienia.
W naszych przesyłkach nie ma faktur. Fakturę przesyłamy drogą elektroniczną wraz z potwierdzeniem zamówienia. Fakturę można też pobrać po zalogowaniu na konto w naszym serwisie. your account.
No, a gift voucher and another discount coupon cannot be combined. Only one discount code can be used per order.
Prosimy o sprawdzenie spamu. Powinieneś otrzymać dwie wiadomości - jedną z potwierdzeniem zamówienia, a drugą z informacją o wysłaniu zamówienia. Jeżeli nie otrzymałeś żadnych wiadomości, możliwe, że podałeś nieprawidłowy adres e-mail. Twoje zamówienie zostało zarejestrowane i zostanie wysłane na podany adres pomimo błędnego adresu e-mail. Przesyłkę otrzymasz w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli nie otrzymasz przesyłki, skontaktuj się z nami - sprawdzimy, w czym problem.
Jeśli płatność nie przeszła, na ekranie wyświetli się przycisk umożliwiający ponowienie płatności. Możesz ponowić płatność z użyciem kodu zniżkowego. Jednocześnie otrzymasz e-mailem link, który umożliwia ponowienie płatności, ewentualnie użyj innej karty płatniczej.
Złóż zamówienie jeszcze raz zmieniając sposób płatności. Bonów podarunkowych nie można wykorzystać płacąc przy odbiorze.
Jeżeli przy produkcie widnieje się informacja, że jest dostępny w jednym z naszych sklepów, to tak właśnie jest. Niestety z powodu nadmiernej liczby rezerwacji musieliśmy zrezygnować z tej możliwości, co oznacza, że produktu nie można zarezerwować.
Dzień dobry, oczywiście, wystarczy napisać w komentarzu, kiedy możemy wysłać zamówienie - poczekamy z nadaniem paczki.
Każdy produkt można bezpłatnie zwrócić w terminie 14 dni. Przejdź do zakładki PYTANIA i odpowiedz TAK lub NIE, aby dowiedzieć się więcej. Wypełnij formularz zwrotu, a my wyślemy kuriera po towar.
Niestety, system nie umożliwia wymiany. Osoba, która kupiła produkt po zalogowaniu na swoje konto może zwrócić produkt w terminie 14 dni, a następnie kupić inny wedle życzenia obdarowywanej osoby.
Przy każdym produkcie dostępnym w przedsprzedaży podajemy przewidywany termin dostawy. To znaczy, że w tym terminie otrzymasz przesyłkę.
Nie ma możliwości zmiany wyglądu produktów dostępnych w naszym sklepie internetowym. Nie ma możliwości zmiany koloru metalu, emalii ani kryształów.
Niestety, produkcji nie da się przyspieszyć. Są pewne procesy, których nie można pominąć. Termin dostawy produktów oferowanych w przedsprzedaży jest obliczany z największą dokładnością.