Reklamacje i naprawy produktów


REKLAMACJA - SERWIS GWARANCYJNY


Możesz reklamować towar zakupiony przez e-sklep, który objęty jest 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym, a okres gwarancji rozpoczyna się w dniu odbioru towaru. Możesz reklamować te wady, które nie wynikły z uszkodzeń mechanicznych lub z nieprzestrzegania zaleconej pielęgnacji.

Jak reklamować biżuterię?

  • Jeśli zakupiłeś biżuterię jako zarejestrowany klient w naszym sklepie internetowym, zaloguj się na swoje konto i w sekcji Zamówienia znajdź zamówienie, które chcesz zareklamować. Kliknij Zwrot/wymiana/reklamacja towaru i wypełnij formularz reklamacyjny.

    Zaloguj się

  • Jeśli zakupiłeś biżuterię jako niezarejestrowany klient, formularz reklamacyjny możesz wypełnić tutaj:

    FORMULARZ REKLAMACYJNY


SERWIS POGWARANCYJNY


  • Serwis pogwarancyjny oferujemy na wszystkie biżuterie, które nie są już objęte gwarancją lub jeśli kupujący nie przedstawi dowodu zakupu.
  • Ten serwis jest płatny. Wysokość opłaty za naprawę biżuterii zależy od oceny dołączonego zdjęcia wady w formularzu.
  • Po ocenie wady wyślemy Ci e-mailem ofertę cenową, którą możesz zaakceptować lub odrzucić.
  • Jeśli cena naprawy będzie Ci odpowiadała, bezpośrednio w e-mailu znajduje się możliwość uregulowania płatności. Po dokonaniu płatności dalsze instrukcje wyślemy e-mailem.
  • Jeśli odrzucisz ofertę cenową lub nie dokonasz płatności w ciągu 7 dni, wniosek o serwis pogwarancyjny zostanie zarchiwizowany jako nierozpatrzony.
  • Niektórych wad nie da się usunąć. W takim przypadku poinformujemy Cię o tym e-mailem, a wniosek o serwis pogwarancyjny zostanie zarchiwizowany.
  • Wniosek o serwis pogwarancyjny możesz wypełnić tutaj:

    PŁATNY SERWIS POGWARANCYJNY

Wszystkie reklamacje oraz wnioski o serwis muszą zostać zarejestrowane w naszym systemie. Po wysłaniu wniosku o reklamację towaru lub wiosku o serwis pogwarancyjny otrzymasz potwierdzenie e-mailem i do 24 godzin otrzymasz instrukcje dotyczące wysyłki paczki przez punkt odbioru Packeta. Jeśli nie otrzymałaś instrukcji dotyczących wysyłki paczki, sprawdź folder spam i reklamy. Jeśli mimo to nie możesz znaleźć e-maila z instrukcjami, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem hello@petratoth.sk


Na rozpatrzenie reklamacji i serwisu pogwarancyjnego mamy 30 dni od daty otrzymania uszkodzonej biżuterii. O dostarczeniu paczki do naszego magazynu poinformujemy Cię e-mailem.