Zwrot towaru
Jeśli nasze produkty nie spełniają Twoich oczekiwań i nie były noszone, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania bezpłatnie na nasz koszt. Możesz zwrócić tylko towary zakupione w sklepie internetowym.
ZAREJESTROWANY KLIENT
- Zaloguj się na swoje konto na stronie www.petratoth.pl.
- Kliknij w sekcję Twój profil > Zamówienia i zwroty towaru.
- Na liście swoich zamówień kliknij „zwrot/reklamacja towaru” przy odpowiednim zamówieniu.
- Kliknij „Zwróć bez podania powodu (możliwe w ciągu 14 dni)”.
- Wypełnij formularz i kliknij Wyślij (nie musisz nic drukować ani wypełniać ręcznie).
- Bezpiecznie zapakuj produkt, aby nie został uszkodzony podczas transportu.
KLIENT NIEZAREJESTROWANY
- Wypełnij wniosek o zwrot towaru.
- Dołącz zdjęcie i numer faktury do wniosku.
- Fakturę znajdziesz w linku, który przesłaliśmy w e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Zwrot towaru bez dołączonej faktury nie będzie akceptowany.
- W formularzu zwrotu dokładnie sprawdź wprowadzone dane, zwłaszcza adres e-mail i numer IBAN.
WNIOSEK O ZWROT TOWARU
Wszystkie wnioski o zwrot towaru muszą być zarejestrowane w naszym systemie. Po przyjęciu wniosku o zwrot towaru w terminie 24 godzin wyślemy Ci dalsze instrukcje dotyczące wysyłki paczki przez Packeta na nasz koszt.
W przypadku pytań lub problemów skontaktuj się z nami drogą mailową na adres hello@petratoth.sk.
Na rozpatrzenie Twojego wniosku o zwrot towaru mamy 14 dni od dnia jego dostarczenia. O dostarczeniu paczki do naszego magazynu poinformujemy Cię e-mailem.